اخذ نمایندگی لکو تهران

سلام دوست خوبم. از این که چند دقیقه ای در سایت فراذهن شریف نمایندگی انحصاری لکو در تهران هستید و با این گروه دانش بنیان آشنا میشید متشکریم. خب بریم سر اصل مطلب…

لکو چیست؟!

◆شرکت لکو در سال ۱۳۸۶ در دانشگاه پایه‌گذاری شد و بعد از ۵سال کار تحقیقاتی و مقدماتی درنهایت با هدف طراحی و تولید تجهیزات پژوهش دانش‌آ‌موزی با برند لکو در سال ۱۳۹۱ ثبت گردید.

◆لکو یک شرکت ایرانی بوده و ما به این افتخار می‌کنیم که توانستیم برای جوان ایرانی اشتغال‌زایی کرده و سعی کنیم سهم کوچکی در رونق اقتصاد کشور عزیزمان داشته باشیم. لکو از سال ۱۳۹۵ فعالیت بین‌المللی خود را در ۱۰ کشور آغاز کرد و ما محصولات و رشته‌های خود را به دیگر کشورها صادر کردیم.

◆لکو طی این سال‌ها سعی داشته خدمات خود را علاوه‌بر مراکز تحت پوشش خود به سایر مراکز سراسر کشور که در زمینه آموزشی فعالیت دارند نیز عرضه کند.

چرا لکو!!؟

دارای ۱۶ رشته آموزشی

بروز بودن محتوای تمامی رشته ها

بروز بودن تجهیزات آموزشی

برگزاری مسابقات ملی و جهانی

ارائه گارانتی و پشتیبانی محصول

مزیت اصلی لکو

تنوع رشته‌های تحت پوشش یکی از مزیت های اصلی گروه دانش بنیان لکو بوده و شما می توانید در همه یا برخی از  ۱۶ رشته آموزشی زیر در محله و یا منطقه خود فعالیت نمائید.

رشته های لکو:

لکوروبو (رباتیک)، لکومس (محاسبات ذهنی و چرتکه ای)، لکوکیدز (مهندسی خلاقیت)، لکوکیو (مزرعه فکر)، لکولب (علم آزمایشگاه)، لکوپل(پل ماکارونی)، لکوفلای (هوافضا)، لکودومینو (دومینو)، لکومجیک (مدارهای الکترونیکی)، لکو الک (الکترونیک)، لکوسام (سرعت انتقال محاسبات)، لکوایفان (لذت یادگیری زبان انگلیسی)، لکوکمیکار (ماشین سوخت شیمیایی)، لکوبیو (جراحی و تشریح جانوری)، اوریگامی، جاگورتا

سوالات متداول

لکو ایران شرکتی دانش بنیان بوده که در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف مستقر می باشد. این شرکت با حدود ۵۰۰ نمایندگی فعال در سطح ایران در حال فعالیت می باشد. لکو تهران نیز تنها نمایندگی انحصاری لکو ایران می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت می نماید.