سیستم ثبت نام دوره های آموزشی دانش آموزان لکو تهران

به سیستم ثبت نام دانش آموزان لکو تهران خوش آمدید

سخنی با اولیا و دانش آموزان محترم

سلام. از این که چند دقیقه ای وقتتون رو برای آینده فرزندان این سرزمین می گذارید متشکریم. سرتون رو درد نیارم. تو این شرایط کرونایی که همه ی ما در گیرش هستیم فرزندامون از فضای آموزش حضوری دور شدن و حالا حالاها مشخص نیست وضعیت به چه شکلی میشه. فراذهن شریف و لکو یه راه حل خیلی جذاب دارن برای شما. لکو تهران دوره های آموزشی کاملا آنلاین و تصویری رو برای دانش آموزان از اسفند ماه آغاز کرده و جالب هست بدونید تاکنون ۹۵۰۸ نفر فقط در شهر تهران در این دوره های با کیفیت آنلاین شرکت کردند. ما ۱۸ رشته ی آموزشی برای دانش آموزان داریم ولی برای اینکه دوره های آموزشیمون با کیفیت حداکقری برگزار بشه فقط ۵ تا از این رشته ها رو به صورت آنلاین برگزار می کنیم. راستی از رشته های لکو تهران خبر دارید؟ در ادامه در موردش توضیح دادم اگه بازم سوالی بود با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر هم اکنون با ۲۵ درصد تخفیف ثبت نام کنید. راستی ثبت نام رایگان هم داریم. منتظر تماستون هستیم…

معرفی رشته های آموزشی لکو تهران که در بستر کاملا آنلاین لکو در حال برگزاریست

چرتکه

محاسبات ذهنی و چرتکه (لکومس): این رشته جهت افزایش سرعت محاسبات ذهنی افراد (با چرتکه) تهیه شده است و دانش آموزان اعمالی چون جمع، تفریق، ضرب، تقسیم، جذر و توان و… را در کسری از ثانیه به صورت ذهنی محاسبه خواهند کرد. لکومس دارای ۱۳ ترم آموزشی می باشد و برای سنین ۶ الی ۱۰ سال مناسب می باشد. در این دوره دانش آموزان تنها ترم اول نیاز به تهیه پکیج خواهند داشت.از فواید چرتکه می توان به افزایش قدرت مهارت های ذهنی، بهبود حافظه، بهبود درک مفاهیم ریاضی، افزایش اعتماد به نفس و … نام برد.

رباتیک (لکوروبو): رشته رباتیک جهت افزایش خلاقیت، مهارت و دست ورزی دانش آموزان طراحی گردیده و در طول دوره دانش آموزان با رشته های الکترونیک، مکانیک و کامپیوتر آشنا خواهند شد. لکوروبو دارای ۱۲ ترم آموزشی می باشد. قابل ذکر است لکو تهران در این دوره آموزشی برای تمامی سنین ۷ الی ۱۸ سال طرح درس های جامع و جذابی خواهد داشت که علاوه بر ساخت ربات، دانش آموزان به ساخت خلاقیت های ذهنی خود می پردازند. دانش آموزان با کسب مجوز می توانند به مسابقات ملی لکوکاپ ایران که در دانشگاه شریف برگزار می گردد راه یابند.

رباتیک

سرعت محاسبات ریاضی(لکوسام): این رشته جهت افزایش سرعت محاسبات ذهنی افراد (بدون چرتکه) تهیه شده تا دانش آموزان اعمالی چون بخش پذیری، جذر، ضرب، تقسیم، توان، فیثاغورث و … را به صورت آسان، ذهنی و با سرعت بالا انجام دهند. دانش آموزان در این دوره محاسبات را به صورت تکنیکال فرا خواهند گرفت. این دوره ویژه دانش آموزان ۱۰ سال به بالا بوده و در حال حاضر سه جلد از کتاب لکوسام به صورت کاملا رنگی به چاپ رسیده و دانش آموزان می توانند به صورت آنلاین در این دوره شرکت نمایند.

آزمایشگاه جادوی طبیعت (لکولب): در رشته جذاب لکولب دانش آموزان در هر ترم ۱۰ آزمایش کاربردی و فراتر از کتاب درسی مانند صابون، خمیردندان، ژلاتین، مایع ظرفشویی، مایع جلادهنده فلزات و… را می سازند. در این رشته دانش آموزان با رشته های شیمی، علوم آزمایشگاهی و … آشنا شده و با کمک مربی خود به ساخت محصولات طبق طرح درس می پردازند. این رشته مناسب سنین ۱۰ سال به بالا بوده و در حال حاضر دانش آموزان می توانند در دو ترم آموزشی این رشته شرکت نمایند.

لکولب
کیت الکترونیک

آموزش الکترونیک و مدارهای الکتریکی (لکومجیک): در این دوره دانش آموزان با رشته ی الکترونیک، قطعات و مدارهای الکتریکی آشنا شده و طبق طرح درس مدارات مختلفی را طراحی خواهند کرد. لکومجیک دارای کیت کامل آموزش مدارهای الکترونیک بوده که یکی از برترین کیت های آموزش الکترونیک موجود در جهان می باشد. با پکیج فوق می توان بیش از ۲۰۰۸ مدار الکتریکی را با موفقیت آموزش و به صورت فیزیکی آزمایش نمود. لکومجیک ویژه دانش آموزان ۱۰ سال به بالا می باشد.

سوالات متداول | هر آنچه در مورد فراذهن شریف باید بدانید...

لکو تهران ۸ سال در حال فعالیت بوده و دارای بیش از ۴۵۰۰۰ هزار دانش آموز در حال آموزش و یا فارق التحصیل می باشد.

لکو تهران در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف مستقر بوده که آدرس، لوکیشن و شماره تماس ما در انتهای این سایت درج گردیده است.

دوره های آموزشی لکو تهران متناسب با هر رشته از ۱۰ الی ۱۵ ساعت آموزشی بوده و در تابستان دو روز در هفته برگزار می گردد

بله لکو تهران به صورت رایگان گواهی نامه معتبری در پایان هر دوره آموزشی به دانش آموزان اهدا خواهد نمود

آموزش های آنلاین لکو تهران متناسب با هر رشته آموزشی متفاوت بوده و کیفیت آن را ضمانت خواهیم کرد. ادوبی کانکت، اسکای روم و گوگل میت از جمله پلتفرم های برگزاری دوره های آنلاین ما خواهد بود.